Probíhá komunikace s rezervačními systémy CK

Nakupujete za stejné ceny a se stejnými bonusy jako u CK.

K vybraným zájezdům s odlety z Vídně a Mnichova parkování ZDARMA.

Propočítáme a vybereme nejlevnější variantu Vaší dovolené.

Používáte zastaralý prohlížeč. Doporučujeme aktualizovat jej zde.
  • JízdenkyJízdenky
  • LetenkyLetenky
  • Jazykové pobytyJazykové pobyty
  • Pracovní pobytyPracovní pobyty
  • Semafor destinacíSemafor destinací
Cestování na míru
  • Vybrat hotel
  • Vybrat lokalitu
Na Váš hledaný dotaz jsme nenalezli žádný hotel
Na Váš hledaný dotaz jsme nenalezli žádnou lokalitu
Všechny výsledky
    • Zájezdy
      • Last Minute
      • LÉTO 2021
      • Exotika
      • Chorvatsko & Itálie
      • Poznávací zájezdy
      • Eurovíkendy
      • Ubytování ve světě
      • Hory / Lyže
      • Plavby
      • Wellness
      • Jen s českou CK
      • Jen s německou CK
      • Cesty na míru
      • Hotely s aquaparkem
      • Kam na dovolenou na občanku
      • Sport
      • Letenky
  • Last Minute
  • Exotika
  • Hory / Lyže
  • LÉTO 2021
  • Chorvatsko 2021
  • Poznávací
  • Letenky
    • Více
      • Cestovní pojištění
      • Víza
      • Pronájem aut
      • Jízdní doklady / Citypasy
      • Parkování na letištích
      • Recenze hotelů
      • Informace o destinacích
      • Cestovní kanceláře
      • Často kladené otázky
      • Postup při koupi zájezdu
      • Proč nakupovat u Student Agency
      • Platba benefity
      • Ceník služeb
      • Skimapy lyžařských středisek
      • Covid Assistance Click2Claim
      • Dárkové certifikáty
      • Kontakty
  • Vybrat hotel
  • Vybrat lokalitu
Na Váš hledaný dotaz jsme nenalezli žádný hotel
Na Váš hledaný dotaz jsme nenalezli žádnou lokalitu
Všechny výsledky
  • Zájezdy
    • Last Minute
    • LÉTO 2021
    • Exotika
    • Chorvatsko & Itálie
    • Poznávací zájezdy
    • Eurovíkendy
    • Ubytování ve světě
    • Hory / Lyže
    • Plavby
    • Wellness
    • Jen s českou CK
    • Jen s německou CK
    • Cesty na míru
    • Hotely s aquaparkem
    • Kam na dovolenou na občanku
    • Sport
    • Letenky
  • Last Minute
  • Exotika
  • Hory / Lyže
  • LÉTO 2021
  • Chorvatsko 2021
  • Poznávací
  • Letenky
  • Více
    • Cestovní pojištění
    • Víza
    • Pronájem aut
    • Jízdní doklady / Citypasy
    • Parkování na letištích
    • Recenze hotelů
    • Informace o destinacích
    • Cestovní kanceláře
    • Často kladené otázky
    • Postup při koupi zájezdu
    • Proč nakupovat u Student Agency
    • Platba benefity
    • Ceník služeb
    • Skimapy lyžařských středisek
    • Covid Assistance Click2Claim
    • Dárkové certifikáty
    • Kontakty
Kde jste: Hlavní stránka > Více > Často kladené otázky > Reklamace >

Reklamace

  • OBJEDNÁNÍ ZÁJEZDU / VÝBĚR DOVOLENÉ
  • NABÍDKA ZÁJEZDŮ / UBYTOVÁNÍ / STRAVOVÁNÍ / DOPLŇKOVÉ SLUŽBY / POJIŠTĚNÍ
  • SLEVY / VÝHODY / BONUSY K ZÁJEZDŮM
  • CENA ZÁJEZDU / ÚHRADA ZÁJEZDU / POUKÁZKY / PŘÍSPĚVKY NA DOVOLENOU
  • INFORMACE O DESTINACÍCH / VSTUPNÍ FORMALITY / PASY / VÍZA / OČKOVÁNÍ
  • PODMÍNKY PŘEPRAVY / LETIŠTĚ / ZAVAZADLA
  • ORIENTACE NA STRÁNKÁCH DOVOLENA.CZ
  • PŘED ODLETEM / ODBAVENÍ
  • JAK TO FUNGUJE V DESTINACI / DELEGÁTI
  • REKLAMACE

REKLAMACE

  1. Jak mám na dovolené vyřídit reklamaci na ubytování?

    V případě pochybností o kvalitě ubytování a služeb na vaší dovolené prosím neprodleně kontaktujte delegáta cestovní kanceláře s níž cestujete. Jedná se o odpovědnou osobu, která má možnost v případě reklamace na místě sjednat nápravu. Kontakty na delegáta jsou vám poskytovány v několika dokumentech:

    1. v odbavení od cestovní kanceláře,
    2. při informační schůzce při příjezdu,
    3. v informační knize či na nástěnce umístěné zpravidla u recepce v hotelu.

    V každém případě je nutné vždy sepsat s delegátem reklamační protokol, ve kterém bude výstižně uvedeno, o jaký konkrétní problém se jedná a jaká byla sjednána náprava. Pokud nebyla náprava sjednána v místě dovolené, po návratu se můžete s uvedeným reklamačním formulářem obrátit ohledně řešení reklamace na cestovní kancelář přímo nebo ji podat přes naši společnost jako zprostředkovatele zájezdu. V rámci řešení reklamace vám budeme nápomocni při zasílání dokumentů do cestovní kanceláře.
    V případě, že nebyla vada odstraněna přímo na místě v době dovolené, je zákazník povinen po návratu reklamaci uplatnit bezodkladně buď u pořadatele nebo zprostředkovatele zájezdu. Maximální lhůta pro podání reklamace je stanovena Všeobecnými obchodními podmínkami pořádající cestovní kanceláře. V případě, že nebude reklamace podána v zákonné lhůtě dle uvedených podmínek, má cestovní kancelář možnost reklamaci zamítnout nebo snížit výši plnění.
    Lhůta pro vyřízení reklamace je též dána Všeobecnými obchodními podmínkami.
    V případě, že nejste spokojeni s vyřízením reklamace, můžete podat návrh na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu na Českou obchodní inspekci. Více informací najdete na www.adr.coi.cz

    Kontakt: 
    Česká obchodní inspekce
    Ústřední inspektorát - oddělení ADR
    Štěpánská 15
    120 00 Praha 2
    www.adr.coi.cz 

  2. Co mám do reklamace napsat?

    Reklamaci, ať už ji budete sepisovat na místě nebo po návratu z dovolené napište stručně a výstižně, nejlépe s uvedením termínů, kdy které události nastaly, případně vyčíslení škody, která vám vznikla. K reklamaci je nutné přiložit veškeré další doklady související s podáním reklamace, např. zápis z místa pobytu podepsaný delegátem pořádající cestovní kanceláře.

Ty nejlepší nabídky přímo do vaší schránky

Odebírání novinek

Odebírání novinek
Důležité odkazy
  • Kontakty
  • Platba benefity
  • O cestovních kancelářích
  • Kariéra
  • Obchodní podmínky
  • Pojištění proti úpadku
  • Vaše podněty - pište řediteli
  • Affiliate program
  • Recenze hotelů
  • Zásady ochrany osobních údajů
Členství a certifikáty
Naši partneři
Kontakt

STUDENT AGENCY TRAVEL k.s.
Dům pánů z Lipé
Náměstí svobody 17
602 00 Brno
Tel: 222 220 222

© 2021 Copyright STUDENT AGENCY TRAVEL k.s., všechna práva vyhrazena

© 2021 Copyright STUDENT AGENCY TRAVEL k.s., všechna práva vyhrazena

Zobrazení

Poradíme vám s výběrem

Váš dotaz

Schránka
Omlouváme se, ale při načítání dat došlo k chybě. Prosíme, opakujte akci později.
Není k dispozici více detailů o letech.
« Chat - Jsme online
Pro spojení s operátorem stiskněte tlačítko Zahájit chat