Nakupujete za stejné ceny a se stejnými bonusy jako u CK.
K vybraným zájezdům s odlety z Vídně a Mnichova parkování ZDARMA.
Propočítáme a vybereme nejlevnější variantu Vaší dovolené.
V případě pochybností o kvalitě ubytování a služeb na vaší dovolené prosím neprodleně kontaktujte delegáta cestovní kanceláře s níž cestujete. Jedná se o odpovědnou osobu, která má možnost v případě reklamace na místě sjednat nápravu. Kontakty na delegáta jsou vám poskytovány v několika dokumentech:
V každém případě je nutné vždy sepsat s delegátem reklamační protokol, ve kterém bude výstižně uvedeno, o jaký konkrétní problém se jedná a jaká byla sjednána náprava. Pokud nebyla náprava sjednána v místě dovolené, po návratu se můžete s uvedeným reklamačním formulářem obrátit ohledně řešení reklamace na cestovní kancelář přímo nebo ji podat přes naši společnost jako zprostředkovatele zájezdu. V rámci řešení reklamace vám budeme nápomocni při zasílání dokumentů do cestovní kanceláře.
V případě, že nebyla vada odstraněna přímo na místě v době dovolené, je zákazník povinen po návratu reklamaci uplatnit bezodkladně buď u pořadatele nebo zprostředkovatele zájezdu. Maximální lhůta pro podání reklamace je stanovena Všeobecnými obchodními podmínkami pořádající cestovní kanceláře. V případě, že nebude reklamace podána v zákonné lhůtě dle uvedených podmínek, má cestovní kancelář možnost reklamaci zamítnout nebo snížit výši plnění.
Lhůta pro vyřízení reklamace je též dána Všeobecnými obchodními podmínkami.
V případě, že nejste spokojeni s vyřízením reklamace, můžete podat návrh na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu na Českou obchodní inspekci. Více informací najdete na www.adr.coi.cz
Kontakt:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
www.adr.coi.cz
Reklamaci, ať už ji budete sepisovat na místě nebo po návratu z dovolené napište stručně a výstižně, nejlépe s uvedením termínů, kdy které události nastaly, případně vyčíslení škody, která vám vznikla. K reklamaci je nutné přiložit veškeré další doklady související s podáním reklamace, např. zápis z místa pobytu podepsaný delegátem pořádající cestovní kanceláře.