Probíhá komunikace s rezervačními systémy CK

Nakupujete za stejné ceny a se stejnými bonusy jako u CK.

Zajistíme vám cestovní pojištění, které se vztahuje také na COVID-19.

Hledáme nejlevnější variantu vaší dovolené.

Používáte zastaralý prohlížeč. Doporučujeme aktualizovat jej zde.
  • JízdenkyJízdenky
  • LetenkyLetenky
  • Jazykové pobytyJazykové pobyty
  • Pracovní pobytyPracovní pobyty
  • Semafor destinacíSemafor destinací
  • Vybrat hotel
  • Vybrat lokalitu
Na Váš hledaný dotaz jsme nenalezli žádný hotel
Na Váš hledaný dotaz jsme nenalezli žádnou lokalitu
Všechny výsledky
    • Zájezdy
      • Last Minute
      • LÉTO 2021
      • Exotika
      • Chorvatsko & Itálie
      • Poznávací zájezdy
      • Eurovíkendy
      • Ubytování ve světě
      • Hory / Lyže
      • Plavby
      • Wellness
      • Jen s českou CK
      • Jen s německou CK
      • Cesty na míru
      • Hotely s aquaparkem
      • Kam na dovolenou na občanku
      • Sport
      • Letenky
  • Last Minute
  • Exotika
  • Chorvatsko vlakem
  • TOP hotely
  • LÉTO 2021
  • Pronájem aut
    • Více
      • Cestovní pojištění
      • Víza
      • Jízdní doklady / Citypasy
      • Parkování na letištích
      • Recenze hotelů
      • Informace o destinacích
      • Cestovní kanceláře
      • Často kladené otázky
      • Postup při koupi zájezdu
      • Proč nakupovat u Student Agency
      • Platba benefity
      • Ceník služeb
      • Skimapy lyžařských středisek
      • Asistence Click2Claim
      • Dárkové certifikáty
      • Kontakty
  • Vybrat hotel
  • Vybrat lokalitu
Na Váš hledaný dotaz jsme nenalezli žádný hotel
Na Váš hledaný dotaz jsme nenalezli žádnou lokalitu
Všechny výsledky
  • Zájezdy
    • Last Minute
    • LÉTO 2021
    • Exotika
    • Chorvatsko & Itálie
    • Poznávací zájezdy
    • Eurovíkendy
    • Ubytování ve světě
    • Hory / Lyže
    • Plavby
    • Wellness
    • Jen s českou CK
    • Jen s německou CK
    • Cesty na míru
    • Hotely s aquaparkem
    • Kam na dovolenou na občanku
    • Sport
    • Letenky
  • Last Minute
  • Exotika
  • Chorvatsko vlakem
  • TOP hotely
  • LÉTO 2021
  • Pronájem aut
  • Více
    • Cestovní pojištění
    • Víza
    • Jízdní doklady / Citypasy
    • Parkování na letištích
    • Recenze hotelů
    • Informace o destinacích
    • Cestovní kanceláře
    • Často kladené otázky
    • Postup při koupi zájezdu
    • Proč nakupovat u Student Agency
    • Platba benefity
    • Ceník služeb
    • Skimapy lyžařských středisek
    • Asistence Click2Claim
    • Dárkové certifikáty
    • Kontakty
Kde jste: Hlavní stránka > Více > Často kladené otázky > Podmínky přepravy, letiště, zavazadla >

Podmínky přepravy, letiště, zavazadla

  • OBJEDNÁNÍ ZÁJEZDU / VÝBĚR DOVOLENÉ
  • NABÍDKA ZÁJEZDŮ / UBYTOVÁNÍ / STRAVOVÁNÍ / DOPLŇKOVÉ SLUŽBY / POJIŠTĚNÍ
  • SLEVY / VÝHODY / BONUSY K ZÁJEZDŮM
  • CENA ZÁJEZDU / ÚHRADA ZÁJEZDU / POUKÁZKY / PŘÍSPĚVKY NA DOVOLENOU
  • INFORMACE O DESTINACÍCH / VSTUPNÍ FORMALITY / PASY / VÍZA / OČKOVÁNÍ
  • PODMÍNKY PŘEPRAVY / LETIŠTĚ / ZAVAZADLA
  • ORIENTACE NA STRÁNKÁCH DOVOLENA.CZ
  • PŘED ODLETEM / ODBAVENÍ
  • JAK TO FUNGUJE V DESTINACI / DELEGÁTI
  • REKLAMACE

PODMÍNKY PŘEPRAVY / LETIŠTĚ / ZAVAZADLA

  1. Co je to elektronická letenka?

    Elektronické letenky vydávají charterové aerolinie pro zjednodušení a zlevnění prodeje letenek. Obsahuje jen číslo rezervace a jména cestujících. Při odbavení na check-in přepážce vám postačí cestovní pas a číslo rezervace.

  2. Můžete prosím zajistit k zájezdům letenky ve vyšší letové třídě, např. business class.

    Zajištění business třídy je možné za předpokladu, že na daném letu je business třída nabízena. Cenu vám ověří naši pracovníci přímo u letecké společnosti nebo u pořadatele zájezdu. Informujte naše prodejce při zadání požadavku na dovolenou nebo váš požadavek vepište do poznámky v nezávazné objednávce.

  3. Jak brzy bych měl být na letišti před odletem?

    Doporučujeme být v prostorách letiště minimálně 2 hodiny před odletem, aby se předešlo jakýmkoliv možným komplikacím. Stánky pořadatelů a odbavovací stanoviště (check-in) bývají otevřeny 90 minut před odletem. Vždy se řiďte informacemi uvedenými v pokynech k vaší cestě, které obdržíte před vaší dovolenou e-mailem nebo doporučeným dopisem poštou.  Pokud některé letecké společnosti vyžadují delší minimální lhůtu pro dostavení se na letiště, např. 3 hodiny, jsou informace uvedeny v pokynech k odletu.

  4. Na letišti máme jít přímo na check-in přepážku. Kde to je?

    Jedná se o odbavovací přepážku v odletové hale s označením vašeho čísla letu. Přepážky bývají otevřeny zpravidla 90 minut před odletem.

  5. Jak velká mohou být zavazadla při letecké přepravě?

    Zavazadla dělíme na dvě skupiny, na příruční zavazadlo a odbavovací zavazadlo. Příruční zavazadlo by nemělo přesáhnout rozměry 55x40x20 cm. Váhový limit je daný každou leteckou společností, může se tedy lišit. Při výběru příručního zavazadla mějte na paměti, že při letu byste měli být schopni ho bez problému uložit do úložného prostoru nad sedadly.
    Odbavovací zavazadlo může být na rozdíl od příručního zavazadla rozměrnější a větší. Jedná se tedy o velký kufr. Co se týče rozměrů a velikosti, každá letecká společnost má jiné parametry. Toto zavazadlo je přepravováno v nákladním prostoru letadla. Vždy se orientujte podle pokynů k odletu, které obdržíte e-mailem nebo poštou před nástupem na vaši dovolenou. Údaje o rozměru a váze zavazadel zahrnutých v ceně, bývají uvedeny také na letence.

  6. Koupila jsem si u vás samostatné charterové letenky. Co prosím znamená,že si musím rekonfirmovat let a jak to provedu?

    S ohledem na skutečnost, že při koupi samostatné letenky nemáte v místě pobytu fyzicky přítomného delegáta, který by vás informoval o skutečnosti, zda nenastala změna letových časů, musíte si den před nástupem do letadla (tam i zpět) rekonfirmovat (přepotvrdit) letové časy. Toto se provádí zavoláním na telefonní číslo, které máte k tomuto účelu uvedené na vaší letence.

  7. Rádi bychom vzali s sebou na dovolenou našeho pejska. Je to vůbec možné?

    Záleží na tom, zda provozovatel hotelu na vaší dovolené tuto možnost nabízí. Samozřejmě pro vás rádi ověříme, zda je možné vašeho pejska vzít s sebou, případně najdeme ubytování, kde toto lze.

  8. Chystám se na dovolenou v zámoří a rád bych si s sebou vzal své golfové hole a horské kolo. Dá se to zařídit?

    Ano, protože chápeme, že správný golfista nebo cyklista se neobejde bez své oblíbené osobní výbavy, proto na vaši dovolenou ověříme a dle možností zajistíme u cestovní kanceláře a letecké společnosti dopravu vašeho potřebného pro váš komfort a pohodlí.

  9. Mám malé dítě (ve věku do dvou let). Bude mít své vlastní sedadlo v letadle a lůžko v hotelu?

    Dítě do nedosažených dvou let věku je v cestovním ruchu označován jako „infant“. Tyto děti cestují bez nároku na služby. To znamená, že nemají nárok na sedadlo v letadle ani na lůžko či stravu. V hotelu je zpravidla možné vyžádat pro dítě dětskou postýlku zdarma nebo za poplatek na recepci hotelu. Pokud budete chtít, aby mělo vaše dítě své vlastní sedadlo v letadle a popřípadě vlastní lůžko či přistýlku v hotelovém pokoji, lze toto vyžádat u pořadatelské cestovní kanceláře. V tomto případě je ale nutné počítat s tím, že služby pro dítě budou zpoplatněny. Konkrétní výši vám zjistí náš prodejce cestovních služeb.

  10. Zahrnuje cena za plavby i dopravu do přístavu?

    Cena zahrnuje vždy pouze samotnou plavbu, dopravu do přístavu a zpět vám můžeme zajistit, nebo si ji můžete zařídit individuálně.

  11. Autobusovou dopravu na poznávací zájezdy zajišťují žluté autobusy STUDENT AGENCY?

    Ne, STUDENT AGENCY je cestovní agentura a zprostředkováváme zájezdy jiných cestovních kanceláří. Každá cestovní kancelář spolupracuje s jinými dopravci. Informace o autobusech vám na vybraný zájezd podá prodejce.

  12. Jak se dostanu na letiště v Německu či Rakousku?

    Ceny zájezdů nezahrnují dopravu cestujících na letiště. Každý se musí dopravit na místo odletu sám. Na letiště do Německa či Rakouska lze cestovat autem (a případně tam také dlouhodobě zaparkovat), nebo autobusem, vlakem či letecky.
    Student Agency nabízí v rámci časově omezené marketingové akce zdarma jízdenky na vybraná letiště (pravidelné linky Student Agency) nebo parkování zdarma či se slevou na vybraných letištích.

  13. Vámi nabízená doprava zdarma na vybraná německá letiště je zdarma tam i zpět?

    Ano doprava je zdarma na oba směry. Jedná se o dopravu na pravidelných autobusových linkách RegioJet, nikoli transfery k jednotlivým letům.Časy letů tedy nemusejí navazovat na příjezdy jednotlivých autobusů a čekací doba na letištích může být delší. Z našich zkušeností ale víme, že většina klientů uloží zavazadla do úschovny zavazadel a volný čas využije k návštěvě a poznání města nebo jiným aktivitám.

  14. Jakým způsobem funguje vaše autobusová doprava na letiště zdarma?

    Autobusovou dopravu na vybraná německá letiště poskytujeme jako bonus k zájezdům na pravidelných autobusových linkách RegioJet, které jezdí v pravidelných jízdních řádech. Nejedná se tedy o klasický transfer k odletu. Vždy pokud má klient zájem o autobusovou dopravu, sdělíme mu nejbližší volné autobusy k jeho odletu (pokud v danou dobu známe odletové časy a je znám jízdní řád autobusů). Pokud budete mít zájem, jízdenky vám zarezervujeme a zašleme spolu s odbavením a pokyny k zájezdu. V opačném případě máte možnost využít zvýhodněného parkování na německých letištích zdarma nebo se slevou.

  15. Kde prosím najdu u vás na webu informace, kde jsou autobusové jízdenky na letiště zdarma a jak vaše autobusy jezdí?

    Informace k autobusové dopravě zdarma a další výhody naleznete u jednotlivých zájezdů formou piktogramů v části výhody u konkrétního termínu a letiště. Podrobnější informace a spoustu dalších užitečných rad naleznete na našich webových stránkách v sekci Letiště na Dovolena.cz. Přesné jízdní řády pravidelných autobusových linek RegioJet naleznete na stránkách www.studentagency.cz. S bonusy k zájezdům vám ochotně poradí naši specialisté na zájezdy. Naši prodejci jsou zde pro vás a rádi vám doporučí pro vás nejvýhodnější variantu.

  16. Jak funguje parkování na letišti v Praze, které nabízíte k odletům z Prahy?

    Parkování v Praze máme zajištěno u společnosti GoParking, která se nachází asi 3 minuty od letiště. Před nástupem na vaši dovolenou od nás obdržíte voucher na parkování s čárovým kódem. Samotná služba funguje tak, že zaparkujete auto na parkovišti, pracovník parkoviště vás odveze minibusem na letiště, po příletu zavoláte na telefonní číslo řidiče, který pro vás přijede minibusem a zaveze vás zpět k vozu. Parkovací voucher mějte vždy u sebe. Parkoviště je samozřejmě hlídané.

Ani o korunu navíc

Parkování na letišti

Doprava na letiště

Poradíme vám s dovolenou

TRAVEL ASISTENT MAXI

Ty nejlepší nabídky přímo do vaší schránky

Odebírání novinek

Odebírání novinek
Důležité odkazy
  • Kontakty
  • Platba benefity
  • O cestovních kancelářích
  • Kariéra
  • Obchodní podmínky
  • Pojištění proti úpadku
  • Vaše podněty - pište řediteli
  • Affiliate program
  • Recenze hotelů
  • Zásady ochrany osobních údajů
Členství a certifikáty
Naši partneři
Kontakt

STUDENT AGENCY TRAVEL k.s.
Dům pánů z Lipé
Náměstí svobody 17
602 00 Brno
Tel: 222 220 222

© 2021 Copyright STUDENT AGENCY TRAVEL k.s., všechna práva vyhrazena

© 2021 Copyright STUDENT AGENCY TRAVEL k.s., všechna práva vyhrazena

Zobrazení

Poradíme vám s výběrem

Váš dotaz

Schránka
Omlouváme se, ale při načítání dat došlo k chybě. Prosíme, opakujte akci později.
Není k dispozici více detailů o letech.
« Chat - Jsme online
Pro spojení s operátorem stiskněte tlačítko Zahájit chat