Probíhá komunikace s rezervačními systémy CK

Nakupujete za stejné ceny a se stejnými bonusy jako u CK.

K vybraným zájezdům s odlety z Vídně a Mnichova parkování ZDARMA.

Propočítáme a vybereme nejlevnější variantu Vaší dovolené.

Používáte zastaralý prohlížeč. Doporučujeme aktualizovat jej zde.
  • JízdenkyJízdenky
  • LetenkyLetenky
  • Jazykové pobytyJazykové pobyty
  • Pracovní pobytyPracovní pobyty
  • Semafor destinacíSemafor destinací
Cestování na míru
  • Vybrat hotel
  • Vybrat lokalitu
Na Váš hledaný dotaz jsme nenalezli žádný hotel
Na Váš hledaný dotaz jsme nenalezli žádnou lokalitu
Všechny výsledky
    • Zájezdy
      • Last Minute
      • LÉTO 2021
      • Exotika
      • Chorvatsko & Itálie
      • Poznávací zájezdy
      • Eurovíkendy
      • Ubytování ve světě
      • Hory / Lyže
      • Plavby
      • Wellness
      • Jen s českou CK
      • Jen s německou CK
      • Cesty na míru
      • Hotely s aquaparkem
      • Kam na dovolenou na občanku
      • Sport
      • Letenky
  • Last Minute
  • Exotika
  • Hory / Lyže
  • LÉTO 2021
  • Chorvatsko 2021
  • Poznávací
  • Letenky
    • Více
      • Cestovní pojištění
      • Víza
      • Pronájem aut
      • Jízdní doklady / Citypasy
      • Parkování na letištích
      • Recenze hotelů
      • Informace o destinacích
      • Cestovní kanceláře
      • Často kladené otázky
      • Postup při koupi zájezdu
      • Proč nakupovat u Student Agency
      • Platba benefity
      • Ceník služeb
      • Skimapy lyžařských středisek
      • Covid Assistance Click2Claim
      • Dárkové certifikáty
      • Kontakty
  • Vybrat hotel
  • Vybrat lokalitu
Na Váš hledaný dotaz jsme nenalezli žádný hotel
Na Váš hledaný dotaz jsme nenalezli žádnou lokalitu
Všechny výsledky
  • Zájezdy
    • Last Minute
    • LÉTO 2021
    • Exotika
    • Chorvatsko & Itálie
    • Poznávací zájezdy
    • Eurovíkendy
    • Ubytování ve světě
    • Hory / Lyže
    • Plavby
    • Wellness
    • Jen s českou CK
    • Jen s německou CK
    • Cesty na míru
    • Hotely s aquaparkem
    • Kam na dovolenou na občanku
    • Sport
    • Letenky
  • Last Minute
  • Exotika
  • Hory / Lyže
  • LÉTO 2021
  • Chorvatsko 2021
  • Poznávací
  • Letenky
  • Více
    • Cestovní pojištění
    • Víza
    • Pronájem aut
    • Jízdní doklady / Citypasy
    • Parkování na letištích
    • Recenze hotelů
    • Informace o destinacích
    • Cestovní kanceláře
    • Často kladené otázky
    • Postup při koupi zájezdu
    • Proč nakupovat u Student Agency
    • Platba benefity
    • Ceník služeb
    • Skimapy lyžařských středisek
    • Covid Assistance Click2Claim
    • Dárkové certifikáty
    • Kontakty
Kde jste: Hlavní stránka > Více > Často kladené otázky > Objednání zájezdu, výběr dovolené >

Objednání zájezdu, výběr dovolené

  • OBJEDNÁNÍ ZÁJEZDU / VÝBĚR DOVOLENÉ
  • NABÍDKA ZÁJEZDŮ / UBYTOVÁNÍ / STRAVOVÁNÍ / DOPLŇKOVÉ SLUŽBY / POJIŠTĚNÍ
  • SLEVY / VÝHODY / BONUSY K ZÁJEZDŮM
  • CENA ZÁJEZDU / ÚHRADA ZÁJEZDU / POUKÁZKY / PŘÍSPĚVKY NA DOVOLENOU
  • INFORMACE O DESTINACÍCH / VSTUPNÍ FORMALITY / PASY / VÍZA / OČKOVÁNÍ
  • PODMÍNKY PŘEPRAVY / LETIŠTĚ / ZAVAZADLA
  • ORIENTACE NA STRÁNKÁCH DOVOLENA.CZ
  • PŘED ODLETEM / ODBAVENÍ
  • JAK TO FUNGUJE V DESTINACI / DELEGÁTI
  • REKLAMACE

OBJEDNÁNÍ ZÁJEZDU / VÝBĚR DOVOLENÉ

  1. Pokud si chci prostřednictvím Vaší agentury zakoupit zájezd, musím se dostavit osobně někam na pobočku?

    Ne, na pobočku nemusíte. Vaši dovolenou si můžete vyřídit z pohodlí domova prostřednictvím internetu a e-mailové komunikace. Pokud upřednostňujete osobní kontakt, rádi Vás obslouží naši prodejci v kamenných pobočkách ve 10-ti městech v České republice.

  2. Jak si mohu zájezd objednat či získat více informací?

     Je hned několik možnosti, jak si můžete zájezd objednat.

    1. u vybraného zájezdu na www.dovolena.cz vyplníte nezávaznou objednávku, anebo pokud potřebujete s výběrem pomoci či poradit, můžete vyplnit kontaktní formulář na http://info.dovolena.cz/dovolena-na-miru
    2. telefonicky na čísle 800 600 600,
    3. emailem na zajezdy@studentagency.cz,

      Poté Vás bude v rámci naší provozní doby kontaktovat náš pracovník a domluví se s Vámi na dalším postupu.
       
    4. a nebo nás můžete navštívit na některé z našich poboček.
  3. Jak dlouho je platná rezervace, kterou si vyplním na stránkách dovolena.cz?

    Vyplněním nezávazné rezervace na našich stránkách projevujete váš předběžný zájem o daný zájezd, rezervace v tuto chvíli ještě není provedena. Po odeslání objednávky se s vámi telefonicky spojí prodejce, který pro vás zájezd ověří a bude vás informovat o možnostech rezervace. Nabídne vám výhody a doplňkové služby k zájezdu, zodpoví vaše případné dotazy a doporučí další postup.

  4. Na jak dlouho je možné zájezd nezávazně rezervovat?

    Vše záleží na podmínkách pořadatelské cestovní kanceláře a jejího rezervačního systému. Ke konkrétnímu zájezdu vám podá informace náš prodejce cestovních služeb. Předběžná (nezávazná rezervace) může být platná v rámci několika hodin až několika dnů. Záleží také na době zbývající do odletu/odjezdu, počtu volných míst a časově omezených akcích.
  5. Nedomluvím se anglicky ani německy. Budu mít problém při cestě přes německou ck?

    Personál letišť a delegáti těchto cestovních kanceláří hovoří německy, výjimečně i anglicky. Česky však nehovoří. V případě jazykové bariéry doporučujeme raději využít služeb českých cestovních kanceláří, u kterých budete mít k dispozici česky případně slovensky hovořící delegáty.

  6. Je objednávka zájezdu přes web dovolena.cz opravdu nezávazná?

    Ano, v okamžiku odeslání je vaše objednávka nezávazná. K závaznému potvrzení dochází na základě podepsané Smlouvy o zájezdu a provedené úhrady zájezdu nebo zálohy na zájezd.

  7. Za jak dlouho po vyplnění objednávky na vašich stránkách mě někdo kontaktuje?

    Vaši nezávaznou objednávku vidíme v systému krátce po jejím odeslání. Náš prodejce vás bude kontaktovat co možná nejdříve (v rámci provozní doby) po odeslání vašeho požadavku. Pokud byla Vaše objednávka správně odeslána, obdržíte obratem na vámi zadaný e-mail „Potvrzení nezávazné objednávky zájezdu“.

  8. Máme konkrétní oblíbený hotel, ale jeho cena je vyšší,než naše představa. Vyplatí se čekat na last minute?

    Vždy je zapotřebí mít na vědomí, že kvalitní oblíbené hotely bývají přednostně obsazené, obzvláště v hlavní sezoně a v atraktivních termínech (např. jarní prázdniny, podzimní prázdniny, státní svátky atd.) Pokud máte konkrétní oblíbený hotel, doporučujeme spíše využít slev za včasný nákup, tzv. "First minute" a koupi zájezdu neodkládat.

  9. Kdy je nejvhodnější období pro pořízení first minute zájezdů na léto?

    Většina cestovních kanceláří má nejvyšší slevy a největší výhody pro děti i dospělé při objednání zájezdu do 31.12. Pak se výše slev postupně snižuje. Vaši letní dovolenou doporučujeme řešit již v prosinci. Naši prodejci vám ochotně poradí při výběru nejzajímavější dovolené pro vás.

  10. Chci si koupit zájezd na poslední chvíli, ale nemám vaši pobočku v blízkosti ani fax ani scanner. Můžete mně poradit?

    I v tomto případě můžete koupi zájezdu a formality s tímto spojené vyřídit elektronicky. Smlouvu o zájezdu a doklad o úhradě můžete třeba vyfotit digitálním fotoaparátem nebo fotoaparátem z mobilního telefonu a poslat jako obrázek v příloze e-mailu. A nebo můžete využít možnosti uzavření smlouvy na dálku - váš prodejce vám po potvrzení objednávky zašle e-mailem odkaz na webové rozhraní (kde budete mít k dispozici vaši Smlouvu o zájezdu a ostatní důležité dokumenty) a pokyny k potvrzení smlouvy na dálku.
    Případně se můžete zastavit na nejbližší poštu a dokumenty nám můžete z pošty odfaxovat. Pokud provedete úhradu kartou přes internet (prostřednictvím platební brány), nemusíte ani zasílat doklad o úhradě.

  11. Pokud jsem si již vybral zájezd, jak jej mohu závazně potvrdit?

    Rezervaci je možné závazně potvrdit podpisem Smlouvy o zájezdu a úhradou zájezdu nebo zálohy za zájezd, a to jednou z následujících možností:

    1.  on-line - v tomto případě vám zašleme veškeré potřebné dokumenty e-mailem. Nejjedonušším způsobem je potvzení smlouvy elektronicky přes webové rozhradní. Nemusíte tedy nic tisknout, podepisovat a následně zase skenovat či fotit a posílat zpět. Pokyny k uzavření smlouvy na dálku spolu s odkazem na webové rozhraní, kde bude pro vás vaše smlouva k dispozici, vám zašle váš prodejce na vaši e-mailovou adresu po potvrzení objednávky.  Platbu je možné uhradit přímo v bance vkladem na náš účet, převodem z účtu na náš účet či kartou přes internet prostřednictvím platební brány. Pokyny k platbě kartou vám zašle spolu se Smlouvou váš prodejce na vaši mailovou adresu. 
      Popř. si smlouvu vytisknete, podepíšete a zašlete ji oskenovanou, vyfocenou digitálním fotoaparátem či nafaxovanou zpět. 
    2.  osobně na jedné z našich poboček po celé České Republice - nejrychlejším způsobem je na pobočku přinést již podepsanou smlouvu o zájezdu, kterou vám přichystá váš prodejce. Tu pouze odevzdáte a na pokladně zaplatíte v hotovosti nebo kartou. Na každé pobočce můžete platit také hotově v EUR. Pokud nemáte možnost si smlouvu vytisknout, samozřejmě vám ji rádi předají naši pracovníci přímo na pobočce.
  12. Jak mám postupovat, když si chci nezávazně objednat více než jeden pokoj, když v objednávce tato možnost není?

    Stačí objednat jeden pokoj a do poznámky v objednávce doplnit informaci o kolik pokojů máte zájem a dopsat jména dalších účastníků a jejich věk.

  13. Kam dopíšu v nezávazné objednávce počet dětí?

    Počet cestujících osob a dětí je zapotřebí zadat do vyhledávače, ještě před zobrazením požadavku na nezávaznou objednávku. Pokud tento krok vynecháte, vepište jména dětí a jejich věk v době návratu z dovolené do poznámky k objednávce ve formuláři nezávazné objednávky.

  14. Od kolika hvězdiček doporučujete kupovat zájezdy do Egypta?

    Zpravidla doporučujeme volit hotely o 1 * vyšší, než jste zvyklí z evropských zemí. Protože z našich zkušeností víme, že představy o vaší dovolené se mohou lišit, s výběrem hotelů vám podle konkrétního požadavku pomohou naši prodejci a doporučí vám podle vašich očekávání vhodné ubytování. Uvedené doporučení může vycházet přímo z jejich zkušeností, případně recenzí.

  15. Objednám-li si u vás závazně zájezd, co to pro mne znamená?

    Jako objednatel zájezdu musíte vždy před nástupem na dovolenou uhradit cenu sjednané služby v plné výši. V případě, že nemůžete nastoupit na cestu a zájezd stornujete, musíte uhradit stornopoplatek, který se vypočítává dle storno podmínek pořádající cestovní kanceláře. Výši storno poplatků zjistíte ve Všeobecných obchodních podmínkách cestovní kanceláře, které od nás obdržíte společně s návrhem Smlouvy o zájezdu.

  16. Je možné, abyste mi zaslali na požádání váš tištěný katalog?

    Protože působíme jako on-line cestovní agentura a zprostředkováváme zájezdy od cca 300 českých, německých, rakouských a slovenských cestovních kanceláří, nelze toto množství pojmout v tištěném katalogu. Kompletní nabídku zájezdů máme v elektronické verzi, tedy uvedenu na našich stránkách www.dovolena.cz. Ceny zájezdů na našich stránkách také průběžně aktualizujeme v závislosti na slevových akcích last minute, first minute a dle dalších speciálních a sezonních nabídek.

Ani o korunu navíc

Parkování na letišti

Doprava na letiště

Poradíme vám s dovolenou

Ty nejlepší nabídky přímo do vaší schránky

Odebírání novinek

Odebírání novinek
Důležité odkazy
  • Kontakty
  • Platba benefity
  • O cestovních kancelářích
  • Kariéra
  • Obchodní podmínky
  • Pojištění proti úpadku
  • Vaše podněty - pište řediteli
  • Affiliate program
  • Recenze hotelů
  • Zásady ochrany osobních údajů
Členství a certifikáty
Naši partneři
Kontakt

STUDENT AGENCY TRAVEL k.s.
Dům pánů z Lipé
Náměstí svobody 17
602 00 Brno
Tel: 222 220 222

© 2021 Copyright STUDENT AGENCY TRAVEL k.s., všechna práva vyhrazena

© 2021 Copyright STUDENT AGENCY TRAVEL k.s., všechna práva vyhrazena

Zobrazení

Poradíme vám s výběrem

Váš dotaz

Schránka
Omlouváme se, ale při načítání dat došlo k chybě. Prosíme, opakujte akci později.
Není k dispozici více detailů o letech.
« Chat - Jsme online
Pro spojení s operátorem stiskněte tlačítko Zahájit chat